Description
Schafer kuruluşundan itibaren sürdürdüğü istikrarlı ve kararlı büyüme sürecinin bir sonucu olarak genel merkezini 2015 yılında Beylikdüzündeki 30.000m2 kapalı alana sahip, sektörünün en gelişmiş entegre binasına taşımıştır. Konsept mağazaları, çok katlı alışveriş merkezleri, internet mağazası, uluslararası marketler ve yüzlerce cornerla “rahat ulaşılabilir” bir marka özelliği taşıyan Schafer, gelişmiş tasarım & üretim anlayışının sonucu olan yüksek kaliteyi, uygun fiyatlarla buluşturmayı da kendisine ilke edinmiştir. Yenilik ve farklılık anlayışını sadece ürün gamı ile değil iletişim çalışmaları ile de ortaya koyan Schafer özellikle kadına yönelik sosyal sorumluluk projeleriyle öne çıkmaktadır. Yaptığı cesur ve yenilikçi girişimlerle dış pazarlar Schafer için çok önemli bir gelişim noktası olmuştur. Hızlı büyüme potansiyeli, kalite düzeyi, pazarlama stratejisi gibi özelliklerini “ülkenin beğenisine ve kullanışına uygun ürünler geliştirebilme” gücüyle bir araya getirerek dünya markası olma hedefinde emin adımlarla ilerlemektedir.
Reviews
There are no reviews yet.